loading...
دانلود برنامه و بــــازی های جدید برای کامپیوتر و ...
حسین بازدید : 21 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3-6-0-2

 

Face Off Max 3.6.0.2 ابزاری حرفه و کاربردی جهت تغییر چهره اشخاص می باشد. شاید شده باشد که بخواهید صورت خود را با چهره های سر شناش دیگر تعویض نمائید! اما به دلیل وقت گیر بودن این عمل با نرم افزار فتوشاپ پشیمان شده باشید. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی را اماده نموده ایم که با استفاده از آن شما میتوانید به آسانی صورت خود یا چهره هر شخص دیگری را با چهره دیگر اشخاص تعویض نموده و بر روی بدن آنها قرار دهید. این نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی داشته و برای اوقات تفریحی مناسب می باشد.برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

smallscreenshot 1  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2 smallscreenshot 3  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2 smallscreenshot 4  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2 smallscreenshot 6  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2 smallscreenshot 7  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- قابلیت ذخیره سازی تصاویر طراحی شده با فرمت های مختلف

- تغییر چهره اسان و سریع با چند کلیک

- دارا بودن چندین طرح و چهره اماده

- امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و …

- و…

 

download  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2دانلود از لینک مستقیم  | با حجم 22 مگابایت

password  نرم افزار تغییر چهره افراد Face Off Max 3 6 0 2پسورد : www.mihandownload.com

ng> ،  ،  ،  ،  ،  ،  ،  ،  ، 

  • تاریخ ارسال : ۲۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 74 بازدید

Nero Multimedia Suite - نرم افزار نرو مولتی مدیا شامل ابزار های ساخت و رایت ویدیو

 

نرم افزار نرو مولتی مدیا Nero Multimedia Suite این نرم افزار شامل انواع ابزار و توابع ویرایش حرفه ای ویدیو ، رایت CD DVD ، تبدیل فرمت ویدیو و پخش آنها بروی هر دستگاهی بالاترین کیفیت و سپس رایت آنها در قالب لوح فشرده می باشد. برنامه Nero multimedia suite برای ساخت و اشتراک گذاری تصاویر ، موزیک و ویدیو می باشد . در این نرم افزار نیز امکان Rip کردن ، کپی کردن ، رایت کردن ، به اشتراک گذاری ، Backup ، پخش و سینمای خانگی فراهم شده است. جهت دانلود و مشاهده امکانات و ویژگیهای نرم افزار Nero Multimedia Suite به ادامه مطلب مراجعه کنیـــد .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 116 بازدید

Cars Wallpaper

مجموعه عکس ماشین Cars Wallpaper : عکس دسکتاپ شما بعد از مدتی تکراری می شود و نیاز است که آن را با عکس زیباتری جایگزین کنید. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب میکنند. به همین خاطر قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار دهیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رایگان این مجموعه را دانلود و از آن لذت ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۷ م بهمن ۱۳۹۲
  • 69 بازدید

 

IP-camera-viewer

نرم افزار IP Camera Viewer نرم افزاری است قدرتمند جهت نظارت بر دوربین های مدار بسته در محل کار و یا منزل شما. به کمک این نرم افزار می توانید سیستم نظارت کاملی بر مکان هایی که دوربین ها نصب شده اند داشته باشید و به راحتی آنها را زیر نظر داشته باشید. توسط این برنامه می توانید از طریق کامپیوتر خود به مشاهده زنده ویدئو از دوربین های USB یا IP بپردازید. با استفاده از این برنامه به راحتی و تنها از طریق ست کردن آی پی آدرس ها در نرم افزار در عرض چند دقیقه قادر خواهید بود تا بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف مانند منازل، ادارات، پارکینگ و … نظارت دقیق داشته باشید. این برنامه قدرتمند می تواند با تنظیم کردن آی پی های مختلف به طور همزمان با ۱۵۰۰ دوربین در ارتباط باشد و شما می توانید آنها را مشاهده کرده و سرعت فریم ها،روشنایی،کنتراست و تمامی تنظیمات دوربین ها را به صورت جداگانه تغییر دهید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از دوربین های Axis, Canon, D-Link, Foscam, Panasonic, Mobotix, Pixord, Sony, Toshiba, Vivotek و بسیاری دیگر را دارد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید محدوده تحت پوشش خود را گسترش داده و یا بر روی آنها بزرگنمایی کنید و تمامی رفت و آمدها را به طور دقیق و با کیفیت بسیار بالا تحت نظر داشته باشید. از دیگر مزیت های این نرم افزار بهینه سازی کیفیت تصویر برای دیدن فیلم های مربوط به شب است. یعنی با استفاده از این نرم افزار حتی در شب های تاریک و بدون نور هم میتوانید تصویر واضح و روشنی از مکان های دوربین ها داشته باشید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۷ م بهمن ۱۳۹۲
  • 71 بازدید

نرم افزار AI RoboForm Enterprise

نرم افزار مدیریت پسورد AI RoboForm Enterprise : نرم افزاری قدرتمند و ایمن برای مدیریت پسورد های اینترنتی است. AI RoboForm Enterprise نام یکی از بهترین نرم افزار های یاد آوری و ثبت پسورد های اینترنتی می باشد. قطعا شما هم در بسیاری از وبسایت ها، فروم ها، مسنجر ها و … عضو هستید. این نرم افزار با ثبت یوزر و پسورد، به طور خودکار اقدام به وارد کردن آن ها در وبسایت ها می کند که باعث سرعت هر چه بیشتر در انجام امور می شود. با ثبت پسورد ها و اطلاعات شخصی خود نگران امنیت آن ها نباشید زیرا این نرم افزار با تکیه بر قدرت الگوریتم های کدینگ خود امنیت به خصوصی را برای اطلاعات شما فراهم می آورد.همچنین با این نرم افزار می توانید از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید تا در هر مکان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به پشتیبان گرفتن ازپسوردهای خود و بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کردن و قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox و میتوانید پسوردهای مختلف تولید کنید که قابل هک نباشند، اشاره کرد.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۷ م بهمن ۱۳۹۲
  • 126 بازدید

Landscapes Wallpapers

مجموعه عکس مناظر Landscapes Wallpapers : عکس دسکتاپ شما بعد از مدتی تکراری می شود و نیاز است که آن را با عکس زیباتری جایگزین کنید. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب میکنند. به همین خاطر قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار دهیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رایگان این مجموعه را دانلود و از آن لذت ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۷ م بهمن ۱۳۹۲
  • 111 بازدید

animals wallpapers

مجموعه عکس حیوانات Animals Wallpapers : عکس دسکتاپ شما بعد از مدتی تکراری می شود و نیاز است که آن را با عکس زیباتری جایگزین کنید. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب میکنند. به همین خاطر قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار دهیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رایگان این مجموعه را دانلود و از آن لذت ببرید.

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۷ م بهمن ۱۳۹۲
  • 125 بازدید

 

hehjgt76

نرم افزار دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader برنامه ای رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. جهت دانلود نرم افزار Freemake Video Downloader از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 103 بازدید

دانلود epub converter

 

نرم افزار تبدیل فرمت اسناد epub با ePub Converter 2.7.109.352 برنامه ای عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است.EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epub مطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد. برای دانلود نرم افزار ePub Converter  از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »
 
 

  • تاریخ ارسال : ۲۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 96 بازدید

نرم افزار فشرده سازی ExtractNow

 

نرم افزار اکسترکت فایل های فشرده ExtractNow 4.8.1 Final برنامه ای کامپیوتری , کم حجم و بسیار عالی به منظور خارج کردن فایل ها از حالت فشرده است ، با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی فرمت های فشرده را از حالت فشردگی خارج کنید بدون آنکه نیازی به دیگر برنامه های مشابه داشته باشید. این نرم افزار قدرتمند با پشتیانی از طیف وسیعی از فرمت های فشرده سازی می تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد. این برنامه از رابط کاربری کارپسند و بسیار آسان برخوردار است و همه کاربران قادر خواهند بود با این برنامه کار کنند و سرعت بسیار بالایی در استخراج فایلهای فشرده دارد و شما می توانید از طریق کشیدن فایلهای فشرده و رها کردن آن در محیط برنامه اقدام به استخراج فایلها کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی و استخراج فرمت های ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT and JAR و… را دارد. جهت دانلود این نرم افزار فشرده سازی از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 148 بازدید

Ashampoo Slideshow Studio HD نرم افزار ساخت آلبوم های عکس بصورت اسلاید شو

 

Ashampoo Slideshow Studio HD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر بهساخت آلبوم های عکس به صورت Slide Show برای دیسک های DVD می باشند. این نرم افزارها به کاربران این توانایی را می دهند تا تصاویر خود را که به صورت آلبوم ساخته شده است در فرمت های مختلف ذخیره سازی نمایند.در این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای راحتی کار برای کاربران قرار داده شده است . در این نرم افزار می توان اقدام به طراحی منوهای زیبا برای آلبوم نمود و همچنین می توان از قالب های مختلف و زیبایی که به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از شرکتAshampoo Software می باشد.جهت دانلود این نرم افزار از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 138 بازدید

 دانلود نرم افزار GOM Video Converter

برنامه GOM Video Converter نرم افزار قدرتمندی به منظور تبدیل فرمت ویدیو و فیلم می باشد. این نرم افزار فرمت های ورودی/خروجی ویدیویی فراوانی پشتیبانی می کند. اگر میخواهید ویدیویی را برای فرمت گوشی خود تبدیل کنید یا ویدیویی را در بلاگ خود به اشتراگ بگذارید این نرم افزار می توانید راه حل آسانی برای تبدیل فرمت ویدیوها باشد. فرمت های قابل پشتیبانی این نرم افزار عبارتند از FLV (FLL) / MP4 / AVI / DivX / MPEG-1 / MPEG-2 / MKV / OGM / WMV / ASF / MOV / RM / RMVB / M4V / VOB / 3GP / QT / TP / MTS / MP3 / WAV / M4A / AAC و بسیاری دیگر می باشد. جهت دانلود و مشاهده امکانات نرم افزار از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۵ م بهمن ۱۳۹۲
  • 95 بازدید

نرم افزار Active KillDisk

نرم افزار پاک سازی همیشگی اطلاعات Active KillDisk : اگر می خواهید اطلاعات خود را پاک کنید و این پاکسازی را به گونه ای انجام دهید که در آینده احتمال بازیابی مجدد فایل و فولدرهای پاک شده توسط هیچ نرم افزار بازیابی اطلاعات (ریکاوری) وجود نداشته باشد Active KillDisk نرم افزاری مناسب خواهد بود. در واقع Active KillDisk ابزاری برای پاک کردن و تمیزسازی هارد و پارتیشن هاست که توسط آن خواهید توانست فایل های خود را به صورت کاملاً مطمئن حذف نمایید. Active KillDisk نرم افزاری قدرتمند است تا تمامی اطلاعات موجود در هارد دیسک و یا فلاپی را به طور کامل حذف کنید و این پاکسازی را به گونه ای انجام دهید که در آینده احتمال بازیابی مجدد فایل و فولدرهای پاک شده توسط هیچ نرم افزار بازیابی اطلاعات وجود نداشته باشد. در واقع این نرم افزار ابزاری برای پاک کردن و تمیزسازی هارد و پارتیشن ها است که توسط آن خواهید توانست فایل های خود را به صورت کاملاً مطمئن حذف نمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۵ م بهمن ۱۳۹۲
  • 464,151 بازدید

Firefox

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 134 بازدید

نرم افزار ویرایش و افکت گذاری فیلم ProDAD DeFishr

 

نرم افزار ویرایش و افکت گذاری روی فیلم ProDAD DeFishr برنامه ای عالیست که با بهره گیری از آن می توانید فیلم های مختلف را ویرایش و افکت گذاری کنید ، این نرم افزار دارای فهرست گسترده ای از افکت ها و حالات می باشد. با این مجموعه می‌توانید نورپردازی‌های رویایی و افکت‌های زیبا بر روی فیلم ایجاد کنید. این مجموعه کامل و بی نظیر از افکت ها و ترانزیشن ها برای نرم افزارهای میکس و مونتاژ ساخته شده است ، ProDAD DeFishr یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها برای گرفتن لرزش دوربین در فیلم ها می باشد.ProDAD DeFishr نرم افزاری قدرتمند است که شما به کمک این ابزار کاربردی می‌توانید به راحتی فیلم‌های خود را ویرایش کرده و اعوجاج ویدئوهای خود را به صورت اتوماتیک اصلاح نمایید . برای دانلود جدیدترین نسخه ی نرم افزار کاربردی ProDAD DeFishr از وبسایت دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 109 بازدید

 نرم افزار Advanced Registry Clear

نرم افزار بهینه سازی ریجستری Advanced Registry Clear : نرم افرازی کاربردی و مفید برایپاکسازی و بهینه کردن رجیستری است. با نصب این نرم افزار و اسکن مداوم به صورت دستی و یا اتوماتیک ، می توانید تمامی بخش های رجیستری را اسکن کرده و تمامی نواقص موجود در آنجا را از بین ببرید. بطور مثال می توانید با هر بار اسکن کردن کلیدهای اضافی و بلا استفاده که بدلیل نصب و یا حذف برخی از برنامه ها ایجاد می شوند را از بین ببرید و تمامی ارورهای آزار دهنده که در زمان استفاده از ویندوز شما را کلافه می کنند فیکس کنید و از شر تمامی آنها خلاص شوید. همچنین این نرم افزار می تواند به تعمیر رجیستری نیز بپردازد و با اسکن های مداوم عمر ویندوز را افزایش داده و باعث کارآیی بیشتر ویندوز شود. همچنین این نرم افزار قادر است تا فایلهای کوکی و تراک های موجود در اینترنت اکسپلورر و فایلهای موقت را از بین ببرد و به اصطلاح حریم خصوصی کاربران را محفوظ نگه دارد.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 134 بازدید

 نرم افزار Coolutils Total PDF Converter

نرم افزار تبدیل فرمت فایل های پی دی اف Coolutils Total PDF Converter : نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های PDF به سایر اسناد می باشد. با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در زمینه ی تبدیل فرمت فایل های PDF بیشتر مشهود می شود.Coolutils Total PDF Converter نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های PDF به اسناد آفیس و… است. نرم فزار دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی در تبدیل است. این نرم افزار قادر به تبدیل فرمت فایل های PDF به فرمت های HTML, DOC (Word), text, Excel, PostScript, CSV و image است.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
-  تبدیل فرمت فایل های PDF به فرمت های HTML, DOC (Word), text, Excel, PostScript, CSV
-  تبدیل فرمت فایل های PDF به فرمت های PSD,JPG.JPEG. TIFF,PNG و…
-  امکان تنظیم کیفیت خروجی فایل های تبدیل شده
-  سرعت و کیفیت بسیار بالا

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 4,239 بازدید

Techsmith Snagit - فیلم برداری و عکس برداری محیط دسکتاپ

Techsmith Snagit محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور , فیلم برداری از دسکتاپ و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیتذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 1,578 بازدید

نرم افزار ویرایش ، تبدیل فرمت و رایت فایل های ویدیویی Movavi Video Suite

Movavi Video Suite نرم افزاری کامل برای ویرایش ، تبدیل فرمت، Rip ، انتقال فرمت ویدئو، دانلود ویدئوهایآنلاین، تدوین، ذخیره، رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبانی از انواع ویدئو و DVD می باشد.

امکانات نرم افزار Movavi Video Suite :
- تبدیل فرمت ویدئو (شامل ویدئوهای HD ) و صوت به سایر فرمت ها برای نرم افزارهای مختلف.
- مشاهده ویدئوهای ۲ بعدی به صورت ۳ بعدی، اجرای ویدئوها و DVD های ۳ بعدی.
- ویرایش ویدئوهای ۲ بعدی و ۳ بعدی ، ترکیب صوت و انتخاب افکت های هنرمندانه.
- به اشتراک گذاری ویدئو و آپلود آنها در یوتیوب و فیس بوک.
- تهیه عکس از صفحه نمایش.
- تجزیه یا ترکیب ویدئو و برش قسمت های ناخواسته آن.

 

 

 

 


ادامه ي مطلب »
 

  • تاریخ ارسال : ۲۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 1,414 بازدید

نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل آیفون Wondershare Dr.Fone for iOS

Wondershare Dr.Fone نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 6 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در ۳ مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید. جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 174 بازدید

 Abstract-Wallpaper

مجموعه عکس انتزاعی Abstract Wallpapers : بعد از مدتی عکس دسکتاپ شما برای شما تکراری میشود و نیاز است که آن را با عکس زیباتری جایگزین کنید .سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب میکنند. به همین خاطر ما نیز قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار بدیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالای برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رایگان این مجموعه را دانلود و از آن در نهایت لذت را ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 7,206 بازدید

nvri6d15

 

Mozilla Thunderbird نرم افزاری قوی و رایگان محصولی از کمپانی موزیلا برای مدیریت حرفه ای بر کارهای مرتبط با ایمیل می باشد که امروز نسخه ی ۲۴ این نرم افزار منتشر شد و ما برای راحتی شما آن را برای دانلود قرا داده ایم.

مایکروسافت در هر نسخه از ویندوز برنامه ی پیش فرضی را برای مدیریت کاربران بر ایمیل خود قرار می دهد ، اما کاربران به یک نرم افزار حرفه ای تر و کامل تر احتیاج دارند که قدرتمندترین و بهترین مدیریت را توسط آن بر حساب ایمیل خود داشته باشند. در اینجا باز موزیلا با نرم افزارهای فوق العاده ی خود به پیشواز شما می آید !

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird 24 :

 

- مدیریت کامل و قدرتمند بر ایمیل های خود در محیطی ساده و جذاب

- پشتیبانی از پروتوکل های و POP ایمیل و همچنین ایمیل های HTML

- قابلیت جست و جوی سریع و قدرتمند

- فیلتر اتوماتیک ایمیل های ناخواسته و اسپم

- دارای قابلیت بی نظیر Anti-Phishing

- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی و یونیکد

- دارای پلاگین های فوق العاده

- پشتیبانی از امضای دیجیتال

 

برای دانلود نسخه ی ۲۴ این نرم افزار با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 3,034 بازدید

 

دانلود نرم افزار Evaer-Video-Recorder-for-Skype

نرم افزار قدرتمند و رایگان Evaer Video Recorder for Skype برای ضبط تماس های ویدئویی و صوتی مسنجر اسکایپ می باشد که توسط آن می توانید کنفرانس های تصویری را با کیفیت عالی و فرمت AVI ذخیره کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و قابلیت ذخیره ی تماس های گروهی را نیز دارا می باشد. از ویژگی های برنامه ی فوق می توان به مواردی همچون امکان تنظیم رزولیشین ویدئو ، رایگان بودن آن با بروزرسانی و امکان فشرده سازی ویدئوها اشاره کرد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی نرم افزار کاربردی Evaer Video Recorder از وبسایت دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 178 بازدید

نرم افزار Mediachance Photo Blend

نرم افزار مونتاژ حرفه ای تصاویر Mediachance Photo Blend 3D : نرم افزار حرفه ای ویرایش و ترکیب تصاویر برای طراحی تصاویر سه بعدی می باشد. عکس های سه بعدی عموما از عکس های دو بعدی تولید و طراحی می شوند. برخی از این تصاویر با استفاده از روش RED/GREEN یا سایر روش ها تولید می شوند اما برای دیدن اینگونه تصاویر نیاز به ابزار مانند عینک های سه بعدی می باشد. این نرم افزار به شما امکان طراحی تصاویر ۳D Stereogram را می دهد که برای نمایش و دیدن این نوع تصاویر احتیاجی به عینک های سه بعدی یا سایر ابزار نیست و به آسانی با چشم غیر مسلوح قابل یدن می باشند. با استفاده از نرم افزار Mediachance Photo BLEND 3D میتوانید ایده های خود را به کار گرفته و طراحی های خلاقانه انجام داده و تصاویر شگفت انگیز ایجاد نمائید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های ترکیب و مونتاژ تصاویر می باشد ، دارا بودن امکان روتوش تصاویر ، امکان ترکیب اشیاء، تنظیم رنگ خود کار و …. چندی از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشد.

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 122 بازدید

نرم افزار FastStone Capture

نرم افزار عکسبرداری سریع و دقیق از دسکتاپ FastStone Capture : گاهی می خواهید از محیط دسکتاپ یا قسمتی از برنامه های در حال اجرا و یا یک پنجره باز در ویندوز عکس بگیرید. برای این کار چه راهی را انتخاب می کنید؟ اکثر کاربران برای تهیه عکس از ویندوز از قابلیت عکسبرداری خود ویندوز استفاده می کنند. اما ممکن است امکانات این قابلیت ویندوز برای شما کافی نباشد. نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم FastStone Capture است. این نرم افزار یک ابزار کوچک، مفید و سریع است که به کاربران این امکان را می دهد تا از محیط ها و پنجره های مختلف ویندوز اسکرین شات (Screen shot) های حرفه ای تهیه کنند. در این نرم افزار ابزارهای مختلفی جهت راحتی کار کاربران در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند به راحتی و به کمک آن ها تصاویر مورد نظرشان را بصورتپ حرفه ای تهیه کنند. امکان ارسال مستقیم تصاویر به نرم افزارهای Word و Power Point مایکروسافت از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. همچنین این برنامه با استفاده از ابزار خط کش خود، امکان اندازه گیری و عکسبرداری دقیق را به کاربر می دهد. همچنین می توان به کمک میانبر، عکسبرداری کرد. این نرم افزار قادر است تا تصاویر شما را در فرمت های JPEG, PNG, GIF, TIFF, TGA و PDF ذخیره سازی کند. امکان تهیه تصاویر طولی از صفحات وب نیز از دیگر امکانات این نرم افزار کم حجم می باشد. این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز سازگاری دارد.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 177 بازدید

Abstract-Wallpaper

مجموعه عکس های انتزاعی Abstract Wallpapers : بعد از مدتی عکس دسکتاپ شما برای شما تکراری میشود و نیاز است که آن را با عکس زیباتری جایگزین کنید. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب میکنند. به همین خاطر ما نیز قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار بدیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالای برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. شما میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رایگان این مجموعه را دانلود و از آن در نهایت لذت را ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 1,077,431 بازدید

 

Internet-Download-Manager
Internet Download Manager یا دانلود منیجر برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.
دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید.

 

 

تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

 

 

 


ادامه ي مطلب »
 

  • تاریخ ارسال : ۱۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 152 بازدید

نرم افزار Jetico BCWipe

نرم افزار حذف کامل اطلاعات از روی سیستم Jetico BCWipe : برنامه ای قدرتمند و حرفه ای برایپاکسازی کامل اطلاعات هارد دیسک می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تمامی اطلاعات مهم سیستم را بگونه ای پاک کنید که هرگز هیچ نرم افزار بازیابی قادر به بازیابی آنها نباشد. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر است تمامی اطلاعات مانند تصاویر , موزیک ها , ویدیوها , اسناد و غیره را از روی هارد دیسک با پارتیشن های FAT, MFT, NTFS را بصورت حرفه ای تکه تکه کند و آنها را بصورتی را حذف نماید که دیگر هیچ کاربر و برنامه ای نتواند آنها را بازیابی کند و هرگز نگران بازیابی آنها نباشید. شما توسط این نرم افزار می توانید بصورت کلی فایلها را حذف کرده و یا فقط فایلها و فولدرهای مختلف را با انتخاب خود حذف نمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار : امکان حذف کردن تمامی فایلها و فولدرها، امکان حذف سریع و قدرتمند، امکان حذف فایلها تنها از طریق راست کلیک، امکان تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها، امکان حذف کامل فایلهایی که رمزگذاری شده ، محیط کاربری ساده و کاربرپسند و …

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 307 بازدید

Desktopography HD Wallpapers

مجموعه والپیپر با موضوع دسکتاپوگرفی Desktopography HD Wallpapers : والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۰ والپیپر زیبا با موضوع دسکتاپوگرفی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۳۵۰۰×۲۱۸۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۵ م بهمن ۱۳۹۲
  • 380 بازدید

Creative-Wallpapers

مجموعه والپیپرهای خلاقانه Creative Wallpapers : این مجموعه دارای ۲۵ عکس فوق العاده زیبا است. بعد از مدتی عکس دسکتاپ شما برای شما تکراری میشود و نیاز است که آن را با تصویر زیباتری جایگزین کنید. سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است بعضی ها برای عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبیعت بعضی ها ماشین ، موتور ، ورزشی ، و … را انتخاب می کنند. به همین خاطر ما نیز قصد داریم عکس های مختلفی را با توجه به سلیقه افراد قرار بدیم. تصاویری که روی سایت قرار میگیرند از کیفیت بالای برخوردار هستند و شما میتوانید آن های را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۵ م بهمن ۱۳۹۲
  • 380,831 بازدید

Google Chrome

google-chrome گوگل کروم

 

مرورگر وب قدرتمند گوگل کروم ، محبوب و بی نظیر است که با تکنولوژی روز و طراحی فوق العاده ساخته شده است و شما کاربران سایت دانلود۰۰۹۸ میتوانید اخرین ورژن این نرم افزار را دانلود کنید. این مرورگر بسیار سریع تر، امن تر و ساده تر از نمونه های مشابه و رقیبان مطرح خود است و از طرفی کمپانی بزرگ گوگل را در تیم توسعه و پشتیبانی خود دارد و همین مسئله دلیلی برای پیشرفت روز افزون این مرورگر است. با این مرورگر قدرتمند می توانید بصورت ناشناس در اینترنت چرخ بزنید ! از امکانات این مرورگر که حائز اهمیت می باشد ، امنیت فوق العاده قوی آن است که بدون هیچ گونه نگرانی می توانید مدت زیادی را در اینترنت بگردید.

گوگل کروم به سرعت در حال پیشرفت است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تکنولوژی های جدید وب مانند HTML 5 را به خوبی پشتیبانی نمایدو سرعت فوق العاده و سبکی این مرورگر را تنها زمانی که از آن استفاده می کنید درک خواهید نمود. این مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و مطمئنا شما نیز با یک بار نصب آن، شیفته آن ها خواهید شد. این مرورگر دارای حالت جستجوی امن است تا هنگامی که صفحات وب را مشاهده می کنید، آن ها را در تاریخچه خود ذحیره ننماید. نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود. برای دانلود اخرین ورژن مرورگر گوگل کروم با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 358 بازدید

 Valentines-Day-Wallpapers

 

مجموعه ۱۲۰ والپیپر با موضوع ولنتاین Valentine’s Day Wallpapers : والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا با موضوع ولنتاین آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 295 بازدید

Pavtube.Video.Converter

 

نرم افزار مبدل Pavtube Video Converter Ultimate : مبدلی کامل و عالی به منظور تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است ، این نرم افزار یک all-in-one بسیار عالی محسوب می شود و می توان گفت که با نصب آن عملا تمامی فرمت های ویدیویی را می توانید تبدیل نمایید ، این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالایی نیز در امر تبدیل است و قادر است تا با پشتیبانی از تبدیل دسته ای به شما در صرفه جویی در وقت نیز کمک کند ، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به برش زدن فایل های صوتی و تصویری پرداخته و قسمت های مورد نظر در یک فایل مالتی مدیا را جداسازی کنید ، همچنین این نرم افزار از انواع پردازنده های چند هسته ای و جدید نیز پشتیبانی می کند که همین مسئله موجب بالا رفتن فوق العاده سرعت تبدیل خواهد شد. جهت دانلود از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۴ م بهمن ۱۳۹۲
  • 289 بازدید

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مخفی iSpy

 

نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مخفی iSpy برنامه ای کم حجم است که به شما امکان تبدیل کردن وب کم های شخصی به یک دوربین مخفی را خواهد داد ، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که نسبت به صوت یا تصویر حساس می باشد و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و تصویر می کند. توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند.
نرم افزار حرفه ای دوربین مدار بسته جهت نظارت ، مراقبت و ایجاد امنیت در خانه یا محل کار شما می باشد.نرم افزار iSpy با ضبط فیلم از طریق وب کم و میکروفون ، هر نوع حرکت یا صدایی را در محدوده تعیین شده تشخیص می دهد. سپس بعد از تشخیص، برای شما از طریق ایمیل یا پیام کوتاه یک پیام ارسال می کند. در صورت ارسال پیام از طریق ایمیل می تواند عکسی از حرکت تشخیص داده شده را نیز برای شما ضمیمه کند تا بتوانید در هر مکانی که هستید کنترل دقیق اوضاع را در دست داشته باشید .جهت دانلود نرم افزار تبدیل وبکم به دوربین مخفی iSpy از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۲ م بهمن ۱۳۹۲
  • 859 بازدید

 

Untitled-1

GoodSync Enterprise Pro نرم افزاریست که جهت انجام فرآیندهای بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل ها مورد استفاده قرار میگیرد.اگر جزو افرادی هستید که نیاز به هماهنگ سازی دو یا چند شاخه را در دو جای مختلف دارند ، این نرم افزار به راحتی مشکل شما را برطرف خواهد کرد.نرم افزار GoodSync Pro قادر است تا به شکل خودکار فرایند آنالیز را انجام دهد ، به هماهنگ سازی و بک آپ ایمیل ها بپردازد ، عکس های خانوادگی و MP3 ها و اسناد مهم و مالی را بک آپ بگیرد. توانایی دیگر این نرم افزار ارتباط با ویندوز موبایل و ویندوز سرور ها است و قادر است تا به شکل کامل با پروتکل های FTP ،SFTP ،WebDAV نیز ارتباط برقرار کند . جهت دانلود نرم افزار بک آپ از فایل ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۲ م بهمن ۱۳۹۲
  • 3,488 بازدید

89ocsixnauoz3yw6q3n

Autorun File Removerنرم افزار ی عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت. جهت دانلود نرم افزار جلوگیری از ویروس های اتوران به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۲ م بهمن ۱۳۹۲
  • 2,202 بازدید

 

1npy2bht

LeaderTaskنرم افزاری مناسب برای یک انسان مدرن جهت مدیریت کارهای تجاری می باشد. این نرم افزار دارای یک سیستم هوشمند برای مدیریت پروژه ها ، کارها ، تماس ها و وقایع می باشد. آیا به دنبال راهی ساده برای مدیریت امور تجاری خود هستید؟ LeaderTask به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای بخش هایی مانند زمان بندی ، مدیریت اطلاعات شخصی ، تقویم و کتاب آدرس است تا دیگر روش های قدیمی را کنار بگذارید. این نرم افزار که نسل جدیدی از ابزار مدیریت برنامه های کاری می باشد را امتحان کنید تا زمان آزاد بیشتری برای خود بیافرینید.

 

 


ادامه ي مطلب »
 

  • تاریخ ارسال : ۱۲ م بهمن ۱۳۹۲
  • 3,605 بازدید

نرم افزارSalfeld Child Control 2014

نرم افزار Salfeld Child Control ابزاری قدرتمند برای مراقبت از کودکان در فضای مجازی میباشد . به کمک این نرم افزار میتوانید محدودیت های خاصی برای دسترسی به سایت های غیر مجاز اعمال کنید و از دسترسی کودکان خود به محتوای نامناسب جلوگیری کنید . این نرم افزار مجموعا ای از ابزار های مورد نیاز جهت نظارت ، کنترل و مراقبت از کودکان در فضای اینترنت را ارایه میدهد . جهت دانلود نرم افزار Salfeld Child Control به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۱ م بهمن ۱۳۹۲
  • 173,175 بازدید

Opera Web Browser ( مرور گر اپر ) یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است. جهت مشاهده توضیحات کاملتر و دانلود آخرین ورژن نرم افزار Opera به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 Opera Web Browser

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۱ م بهمن ۱۳۹۲
  • 603 بازدید

نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده Wondershare Data Recovery

نرم افزار بازیابی اطلاعات Wondershare Data Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی اطلاعات پاک شده می باشد. استفاده از این برنامه در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. جهت دانلود آخرین ورژن این نرم افزار ریکاوری و قدرتمند از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۱ م بهمن ۱۳۹۲
  • 374 بازدید

آنتی ویروس Kaspersky Small Office Security

آنتی ویروس Kaspersky Small Office Security حرفه ای و پایدار قابل استفاده برای کامپیوتر ها و شبکه های سازمانی کوچک است، یکی از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک، حفظ امنیت شبکه و سرورها و محافظت از آنها در برابر خطرات دنیای سایبر و اینترنت است. Kaspersky Small Office Security با امکان نصب، مدیریت و به کارگیری آسان بهترین راهکار در این زمینه می‌باشد. نسخه بروزشده شده این برنامه با موتور جدید آنتی‌ویروس و به کارگیری حداقل منابع سیستمی در کنار بروزشدن آسان پایگاه داده و تحلیل شهودی خطرات، راهکاری مناسب را برای شرکت‌های کوچک و متوسط فراهم آورده است. همچنین مسدود کردن لینک به سایت‌های کلاهبرداری و نظارت کامل بر سیستم‌های پیام‌رسانی فوری (نظیر ICQ و MSN ) از دیگر امکانات این راهکار امنیتی است. نرم افزار Kaspersky Small Office Security در نسخه‌های آماده ارائه می‌شود که با دارا بودن تنظیمات اولیه، با حداقل تغییرات و بدون نیاز به دانش عمیق در مورد امنیت شبکه قابل راه‌اندازی و به کارگیری است. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار آنتی ویروس Kaspersky Small Office Security از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۱ م بهمن ۱۳۹۲
  • 440 بازدید

نرم افزار افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت Akvis Magnifier

نرم افزار AKVIS Magnifier برنامه ای قدرتمند برای افزایش رزولشون و سایز عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار AKVIS Magnifier از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۱ م بهمن ۱۳۹۲
  • 173 بازدید

ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا  Sony Vegas Movie Studio Platinum

ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با نرم افزار Sony Vegas Movie Studio Platinum ،ویرایش و مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید. جهت دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۱۰ م بهمن ۱۳۹۲
  • 470 بازدید

نرم افزار تبدیل متن به گفتار Balabolka

نرم افزار تبدیل متن به گفتار Balabolka برنامه ای کارآمد در زمینه ی تبدیل متن ها به گفتار است ، با کمک این برنامه می توانید تمامی متون دلخواه خودتان را وارد برنامه کرده و تنها با چند کلیک متون را به نوشتار تبدیل کرده و با فرمت های WAV, MP3, OGG or WMA ذخیره کنید. کافیست شما متن مورد نطرتان را در نرم افزار Balabolka بنویسید و یا متنتان را کپی و در برنامه پست کنید تا این برنامه همان متن را بصورت گفتار تبدیل کند. این برنامه کامپیوتری قادر است تا متون هایی که بصورت DOC, RTF, PDF, ODT, FB2 and HTML را خوانده و به نوشتار تبدیل کنید. همچنین شما می توانید پارامترهای مختلف مانند تغییر صدا , سرعت پخش صدا , لحن صدا و… را تغییر دهید .جهت دانلود نرم افزار Balabolka از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 9,600 بازدید

BlueStacks App Player نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های آندروید روی ویندوز :این روز ها، بازار سیستم عامل های موبایل و تبلت بسیار داغ است. به گونه ای که هر کدام از سیستم عامل ها سعی دارد از دیگری سبقت بگیرد. در این میان آندروید به خاطر متن باز بودن و فراوانی مدل ها، محبوبیت بیشتری دارد. مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! به دلیل این که آندروید فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی می کند، آن را به عنوان سیستم عامل پیش فرض نمی توان بر روی پردازنده های x86 و یا x64 اجرا کرد. بنابراین ما باید از محیط شبیه سازی شده استفاده کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. البته پیش تر این امکن توسط خود گوگل فراهم شده بود ولی به دلیل مشکل بودن کار با آن، تیم BlueStacks دست به کار شده‌اند و نرم افزار BlueStacks App Player را تهیه کرده‌اند تا آندروید و برنامه های آن به راحتی بر روی ویندوز اجرا شوند. البته باید این نکته را به یاد داشته باشیم که فقط نسخه آزمایشی آن که فعلاً تنها نسخه ارائه شده است، رایگان است. جهت دانلود این نرم افزار کامپیوتری به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

BlueStacks-App-Player-v0.7.10.869

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 30,600 بازدید

شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. درAdobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است. جهت دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CC به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

welcome_screen

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۸ م بهمن ۱۳۹۲
  • 855 بازدید

نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز

 

با استفاده از نرم افزار بهینه سازی رجیستری Reg Organizer Final میتوانید ویندوز خود را مدیریت و کنید. Reg Organizer نرم افزار مناسبی برای در دست گرفتن , کنترل رجیستری و سازماندهی آن می باشد . این نرم افزار محصول وب سایت ChemTable هستش و دارای چندین و چند ابزار قدرتمند و مفید برای رجییتری ویندوز است , ابزارهایی چون Registry editor , Registry Cleaner , Registry search و … .برای دانلود نسخه جدید این نرم افزار با لینک مستقیم از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب بروید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۳۰ م بهمن ۱۳۹۲
  • 6 بازدید

بازی کامپیوتری Reaper Tale of a Pale Swordsman

بازی کامپیوتری Reaper Tale of a Pale Swordsman : یک بازی اکشن کم حجم که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه گردیده است. شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و شما باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده که باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۳۰ م بهمن ۱۳۹۲
  • 13 بازدید

بازی کامپیوتری Lets Sing

بازی کامپیوتری Lets Sing : اگه حوصله تون سر رفته این بازی سرگرم کننده رو امتحان کنید. میکروفون رو بردار و دوستت رو به دوئل خوانندگی دعوت کن و یک پارتی شخصی بزرگ برای خودت راه بنداز! استعداد خوانندگی دارید؟ اینو باید کل جهان بفهمند. پس بخوانید و در شبکه های اجتماعی آنلاین شیر کنید تا همه بفهمند شما کی هستید. بازی زیبای Lets Sing یک بازی متفاوت میباشد که شما در آن باید خوانندگی کنید. بیش از ۲۰ آهنگ برتر از خوانندگان معروف جهانی در این بازی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از آنها باید با آنها بخوانید و رقابت کنید تا پیروز شوید. میتوانید بازی را به صورد دو نفره انجام دهید یا با رفیقتان آنلاین بازی کنید یا دسته جمعی رقابت کنید و حتی در اینترنت در شبکه هایا جتماعی شیر کنید. یک بازی شاد و بسیار زیبا که استعداد خوانندگی شما را کشف خواهد کرد! پس میکروفون رو برداریید و آواز بخوانید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۹ م بهمن ۱۳۹۲
  • 42 بازدید

بازی کامپیوتری Metal Slug 3

بازی کامپیوتری Metal Slug 3 : یکی از خاطره انگیز ترین بازی های کنسول سگا است. بازی ای که با ژانر اکشن خاص خود نوستالژی خیلی از گیمر ها شده است. نسخه ی شبیه سازی شده ی این بازی هیچ تفاوتی با نسخه ی کنسول سگا ندارد .این بازی ۴ کرکتر زیبا و دوست داشتنی دارد که با کمک هم به جنگ دشمنان می روند.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۹ م بهمن ۱۳۹۲
  • 37 بازدید

بازی کامپیوتری NaissanceE

بازی کامپیوتری دنیای مبهم NaissanceE 
پلتفورم : pc
ژانر: NaissanceE
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Limasse Five
حمایت توسط : Limasse Five
درجه بندی سنی : +۱۲

در بازی ماجراجویی دنیای مبهم NaissanceE با راز ها و معما هایی مبهم و ساختاری مرموز که احساسی عمیق و قوی را به گیمر منتقل می کند، همراه خواهید بود. بازی NaissanceE از سری بازی هایی است که هر گیمر باید در پرونده ی بازی های خود آن را به اتمام برساند.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۹ م بهمن ۱۳۹۲
  • 41 بازدید

دانلود بازی کامپیوتری The LEGO Movie Videogame

بازی The LEGO Movie Videogame برای کامپیوتر : گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند! جهت دانلود این بازی کامپیوتر زیبا و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۶ م بهمن ۱۳۹۲
  • 93 بازدید

بازی کامپیوتری Gravity Badgers

بازی کامپیوتری Gravity Badgers : یک بازی اکشن و کم حجم که توسط Wales Interactive برای پلتفرم کامپیوتر عرضه گردیده. در این بازی هیجان انگیز که مبتنی بر فیزیک خارق العاده افراد است گروهی از زمینیان برای نجات خانواده و دوستان خود از تهدیدهای مرگباری که آنها را در فضا تهدید می کند در لباس فضایی راهی می شوند. در این بازی باید با نیروی جاذبه سیارات مقابله کنید. بازی دارای ۱۴۰ مرححله مختلف و ده شخصیت با قابلیت های خارق العاده و گرافیک جذاب می باشد.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۵ م بهمن ۱۳۹۲
  • 157 بازدید

 بازی کامپیوتری WRC Powerslide

بازی کامپیوتری WRC Powerslide عنوان جدیدی از بازی های WRC 4 می باشد. این سری بازی ها یعنی سرعت و هیجان وافر ! در این مجموعه ۶۰ پکیج متنوع را خواهید دید ! شامل مدل های مختلف ماشین ، ۵۰ تیم مسابقه دهنده ی متنوع و… .این مجموعه به صورت حرفه ای و مجددا طراحی شده است. گیم پلی بی نظیر این بازی بر خلاف نسخه ی ۳ این بازی می تواند شما را بیشتر از قبل امیدوار کند. این نکته در واقع همان نقطه ی آغاز این بازی است. دسترسی به بازی های آنلاین و حالت پویایی بازی در تمامی نقاط و مراحل برای اولین بار در این سری باز بازی های WRC  به نمایش در خواهد آمد.یک ترکیب جدید و شگفت انگیز از عناصر با جزئیات گرافیکی بالا و واقعی  با صدا گذاری بی نظیر حرفی برای نقد منفی ما باقی نمی گذارد.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۳ م بهمن ۱۳۹۲
  • 133 بازدید

 Kings-Bounty-Warriors-of-the-North-Ice-and-Fire

بازی کامپیوتری Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire

پلتفورم : pc
ژانر: RPG, Strategy
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: ۱C Company
حمایت توسط : Revultive Games
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین:دارد
در Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire یک جزیره ی کوچک دور افتاده را مشاهده می کنیم که توسط برف و یخ پوشیده شده است.کرکتر اصلی بازی شخصی ب نام اولف به دیگران باید کمک کند تا مردم از این سرمای وحشتناک نجات یابند. مردم قطب شمال مبارزه ای سخت در پیش رو دارند. آنها را در این مبارزه یاری کنید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۰ م بهمن ۱۳۹۲
  • 222 بازدید

بازی کامپیوتری Hunters Trophy 2 America

بازی کامپیوتری Hunters Trophy 2 America : از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت است که توسط گروه CODEX منتشر گردیده. آیا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟ در این بازی میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ای طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 


ادامه ي مطلب »

  • تاریخ ارسال : ۲۰ م بهمن ۱۳۹۲
  • 149 بازدید

بازی کامپیوتری The Wolf Among Us Episode 2

بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای کامپیوتر : پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که “Faith” (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط “دشمن” از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده “Fabletown” نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

 

 

 


ادامه ي مطلب »
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 209